רכישת 'מגה': נדחתה ההצעה של איש העסקים הדתי

"לא היה טעם להישאר אחרי שהתברר כי הנאמנים החליטו להישאר לזמן ממושך ולנהל את העסק"
ארי וידר No Comments on רכישת 'מגה': נדחתה ההצעה של איש העסקים הדתי

נאמני רשת מגה דחו את הצעתו של איש העסקים הדתי מוטי בן משה לרכישת מגה • בן משה הציע לרכוש את מגה תמורת תשלום של 200 מיליון שקל לקופת הנאמנים וכן את המלאי של הרשת בסכום המוערך ב־140 מיליון שקל

צילום: Yossi Zeliger/Flash90
"לא היה טעם להישאר אחרי שהתברר כי הנאמנים החליטו להישאר לזמן ממושך ולנהל את העסק"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נאמני רשת מגה דחו את הצעתו של איש העסקים הדתי מוטי בן משה לרכישת מגה: בן משה הציע לרכוש את מגה תמורת תשלום של 200 מיליון שקל לקופת הנאמנים וכן את המלאי של הרשת בסכום המוערך ב־140 מיליון שקל ולוותר לנושי מגה על הסכום במזומן בקופת הנאמנים בהיקף של 140מיליון שקל. כמו כן מציע בן משה פירעון של חובות מגה לבנקים בהיקף של כ־300 מיליון שקל. בסך הכול הציע בן משה להזרים למעלה מ-600 מיליון שקל.

אולם נאמני מגה, דחו את הצעתו של איש העסקים הדתי כפי שהוצעה לנאמני הרשת, לכונס הנכסים הרשמי, לנציגי העובדים, לנציגי היצרנים והספקים ולנושי מגה.

לדברי נאמני מגה הצעתם של החברות רמי לוי וחברת ביכורי שדה שהיו גבוהות יותר נדחו אף הם על ידי הנאמנים בטענה שההצעות לא מספקות.

והסערות במגה נמשכות גם בכיוונים נוספים. אתמול הודיע רביב ברוקמאייר כי יסיים את תפקידו כמנכ"ל רשת מגה. על פי הפרסומים הודעה זו באה לאור חיכוכים שיש בין נאמני מגה לברוקמאייר.

ברוקמאייר אמר אתמול ל"ממון": "לא היה טעם להישאר אחרי שהתברר כי הנאמנים החליטו להישאר לזמן ממושך ולנהל את העסק". במקומו יסייע לנאמנים סמנכ"ל הכספים של הרשת זאב כהן, שמונה למ"מ מנכ"ל.

למרות פרישתו, שכרו של ברוקמאייר הובטח מראש לשנתיים, ועל כן למרות שהוא פורש לאחר תשעה חודשים בלבד, שכרו מובטח ועתה הוא יקבל כ־1.3 מיליון שקל, על התקופה הנותרת שהובטחה לו.



0 תגובות